maandag 28 oktober 2013

Patroon granny square


Een hele leuke Granny Square om te haken. Het oorspronkelijke patroon komt van garnstudio.com. Voor de liefhebbers hier het patroon met foto-uitleg zodat het misschien iets duidelijker is. 

! Vervang elk eerste Stokjes van een toer door 3 Losse

1. Haak 6 Losse. Sluit de ring met een Halve Vaste.
2. Haak 16 Stokjes. Sluit met een Halve Vaste.


3. Haak tussen alle stokjes van de vorige toer: Kluster 2 Stokjes + 1 Losse. Sluit met een Halve Vaste.
Hier vind je een video-uitleg van Kluster Stokjes / Samengehaakte Stokjes:  
https://www.youtube.com/watch?v=VcPCJMJtjfI



4. Haak in elke Losse van de vorige toer: 3 Stokjes. Sluit met een Halve Vaste. 

  
5. Haak tussen de 3 Stokjes van de vorige toer:
1 Vaste + *3 Losse, in volgende 1 Vaste + 3 Losse, in volgende 1 Vaste + 3 Losse, in volgende 1 Vaste + 3 Losse, in volgende 1 Vaste + 7 Losse + 1 Vaste*,
herhaal *_*  Sluit met een Halve Vaste.


6. Haak in de lussen van de vorige toer:
*In lus 1 Vaste, in volgende lus 4 Stokjes + 1 Losse, in volgende lus 4 Stokjes, in volgende lus 1 Vaste, in de grote lus haak je 6 Stokjes + 2 Losse + 6 Stokjes*
herhaal *_*  Sluit met een Halve Vaste.



7. In de Vaste van de vorige toer haak je 3 Losse=*1 Stokje + 3 Losse, in de Losse van de vorige toer haak je 1 Vaste, 3 Losse, in de Vaste van de vorige toer haak je 1 Stokje, 5 Losse, in de 2 Losse (hoeken) van de vorige toer haak je 1 Vaste + 3 Losse + 1 Vaste, 5 Losse*
herhaal *_*  Sluit met een Halve Vaste in de 3de Losse van het begin van deze toer.



8. Haak 4 Stokjes in alle 3-Losse-Lus van de vorige toer en 6 Stokjes en de 5-Losse-Lus van de vorige toer. In de hoeken (3 Losse van de vorige toer) haak je 1 Stokje + 1 Losse + 1 Stokje.
Sluit met een Halve Vaste.


SUCCES!
(Ik hoop dat het duidelijk is. Mocht je nog een foutje ontdekken, dan hoor ik het graag)


267 opmerkingen:

  1. bedankt voor de werkbeschrijving !! toppie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super bedankt. Het is nu heerlijk haakweer, jammer dat ik moet werken. Na het zien van dit leuke patroon heb ik er geen zin meer in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie granny, dank je wel voor het patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooi patroontje!
    Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het patroontje! Echt een leuke granny, weer één erbij op mijn to-dolijdtje.

    Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ga ik pinnen! Bedankt voor de prachtige tut!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super dat je deelt! En die kleurtjes, mmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb deze gelijk gepind hoor! Mooi en duidelijk gemaakt!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk patroon. Het eerste vierkantje is al een feit. Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, toevallig kwam ik op jou blog terecht, wat een leuke blogjes heb je.
    Ik ga je volgen hoor! Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind deze granny helemaal geweldig! Dankjewel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw!! Hiervan ga ik een babydekentje maken!!
    Welke wol heb je gebruikt?? Ik zie haaknaald 4 toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hartelijk bedankt voor het delen van deze mooie tutorial! :-)
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi hoor! Leuk dat je had gezien dat je in de spotlight stond :-) en heel erg bedankt voor dit patroontje, ik ga het ook een keer proberen.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Reacties
    1. Kluster Stokjes zijn samengehaakte stokjes. Hier vindt je een video uitleg: https://www.youtube.com/watch?v=VcPCJMJtjfI

      Verwijderen
    2. merci, Ik heb er een duidelijke en goed beeld van, en het heeft me veel geholpen.
      Nu haak ik er een dekentje van voor mijn dochter. super bedankt. groetjes Natasja (knokke- heist België)

      Verwijderen
  16. Ontzettend leuk zeg, mooi met de foto's en de uitleg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie square! duidelijke beschrijving. Ga hem zeker ook een keer proberen!
    Leuke blog heb je, ga je volgen..............

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig..... heb nog ff een afscheidje op de ander neergezet whaaaaaa.......
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je wel voor het delen van deze prachtige granny. De uitleg is heel duidelijk, ik ga er absoluut mee aan de slag!
    En... welkom op mijn blog als volgster, leuk! Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wunderschön, danke für die Anleitung!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel veel dank voor het mooie patroon en duidelijke werkbeschrijving! Groeten, Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hermoso! y excelente explicación! besos desde Argentina!
    Gaba♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gehaakt! Mag ik weten welk garen en welke kleuren je gebruikt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is super. Ik heb hem gehaakt met haaknaald 2,5 en phildar cotton 3 maar vind de gaten nog al groot is dit bij jou ook? Heb er nu 1 en twijfel of het op mijn wijze mooi is als kussen! In ieder geval bedankt voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi hoor! Even een vraag over het begin. Moet ik na het clusteren van de twee stokjes een losse haken? Het trekt namelijk helemaal krom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bedoelt bij Toer 3? Ja, 1 losse na kluster van 2 stokjes. Zo staat het ook in de patroonbeschrijving "Haak tussen alle stokjes van de vorige toer: Kluster 2 Stokjes + 1 Losse. Sluit met een Halve Vaste".

      Verwijderen
  26. erg leuk patroon. ik ben een sprei voor mijn dochter aan het haken van allemaal verschillende granny's. deze heb ik ook in verschillende kleurstellingen gemaakt. Bedankt voor het leuke patroon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Via freubelweb kom ik (gelukkig) op jouw blog terecht! Dankjewel voor de beschrijving van deze mooie granny! Kleurtjes zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bedankt voor het ontzettend leuke patroon! Ik heb zojuist de eerste granny van het jaar weer gehaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldige tutorial, ik heb gelijk jou blogpagina opgeslagen bij favorieten!

    Gelukkig nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een heel erg leuk patroon om te haken, ben dan ook druk bezig in leuke vrolijke kleuren. Hoe heb je ze aan elkaar gemaakt? Naaien of haken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Ik haak alle granny's altijd op 1 manier vast en dat heb ik in mijn nieuwe blogstukje van vandaag uitgelegd http://haakkamer7.blogspot.nl/2014/01/granny-afrikaanse-bloem.html
      Heel simpel dmv Vaste aan elkaar haken.

      Verwijderen
    2. Bedankt, ik deed het net andersom zodat je dat rondje op de goede kant hebt, maar dat vind ik niet zo leuk. Ik ga ermee aan de slag

      Verwijderen
  31. Ik heb dezelfde vraag als Tania. Heb jij misschien de 'join-as-you-go' methode gebruikt?
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Talitha,

      Ik haak alle granny's altijd op dezelfde manier vast maar weet niet hoe die methode heet.
      In mijn nieuwe blogstukje van vandaag heb ik uitgelegd hoe ik dat altijd doe http://haakkamer7.blogspot.nl/2014/01/granny-afrikaanse-bloem.html
      Heel simpel dmv Vaste aan elkaar haken.

      Groetjes, Liane

      Verwijderen
    2. Hoi Liane. Hartelijk dank! Daar heb ik vanmiddag overheen gelezen. Maar ik snap hem nu:). Groetjes Talitha

      Verwijderen
  32. Wat een prachtige granny! Kun je me aangeven hoeveel garen ik voor een deken(tje) nodig heb?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele leuke granny om te haken! Ik ben er ook aan begonnen. Bedankt voor het patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik kan sinds kort haken en ik ga dit ook eens proberen!
    Nu is mijn vraag,bovenaan staat vervang elke eerste stokje van een toer,door 3 losse......
    Dus bij punt 2 is het 3 losse en 15 stokjes etc?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dank je wel!
    Krijg na veel oefenen de slag te pakken.
    Moet allen mega goed opletten met afsluiten halve vaste, waar die dan moet.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. heel mooi! alleen word het vierkantje bij mij toch heel erg afgerond bij de hoeken :P misschien haak ik te strak/los? geen idee... maar hij ziet er erg mooi uit bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Yolanda, Zolang je in de laatste toer in de hoeken 3 steken hebt (bij dit patroon: 1 Stokje + 1 Losse + 1 Stokje) zou het niet afgerond moeten zijn omdat je dan 1 steek in het midden hebt die het "puntje" moet zijn. Snap je 'm nog ;-) ? Heb je de vierkantjes al aan elkaar gehaakt? Misschien als je ze aan elkaar haakt dat het dan toch meevalt.
      Bij mij zien losse vierkantjes er ook vaak afgerond uit hoor.
      Groetjes, Liane

      Verwijderen
  37. Hoi, prachtig patroon en frisse kleurtjes! Welke kleuren heb je juist gebruikt en van welk merk?
    Groetjes, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoop jy kan verstaan - ek skryf in Afrikaans, maar ek kan Nederlands lees so ek is seker jy sal - BAIE DANKIE! Dit lyk voorwaar na 'n pragtige en maklike patroon. Ek gaan dit definitief probeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super leuke granny heb er een babydekentje van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Do you have an English translation of this pattern? I've tried translating from Dutch to English, but the translator gives terms that don't make sense to me!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat is dit een mooie! Bedankt!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Beautiful pattern! thanks for sharing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. dank je wel voor het patroon,ik heb inmiddels een kussen gehaakt,resultaat zie je op mijn blog
    www.draadjesfestijn.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  44. hi my name is janet and i love granny square but i am having trouble translate it , what are sticks i really want to have a try at the pattern hope you can help me . thankyou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Janet, If you like, I canl try to translate this pattern for you. Let me know where I can sent it to when finished.
      Rgds, Mary

      Verwijderen
  45. hey
    Ik ben bezig met leuke patroon te haken.
    Maar mijn haakwerkje komt bol te staan ipv plat.
    Wat doe ik verkeerd?
    Lizzy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het al gevonden: het is ergens misgelopen in toer 3

      Verwijderen
  46. Reacties
    1. *_* betekend dat je herhaalt wat er tussen de sterretjes staat.

      Verwijderen
  47. Gaaf patroon! Deze ga ik namaken. Dank je wel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gelijk gemaakt erg leuke Granny gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin,
      Het zijn er inderdaad 4 (Vaste). Maar om de toer te beginnen start je met 1 extra Vaste. Wat tussen *_* staat herhaal je vervolgens en dat zijn er dan 4. Dus het klopt helemaal wat je zegt en zo staat het ook uitgeschreven. Ik hoop dat je het begrijpt. Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag.
      Groetjes, Liane

      Verwijderen
  51. Hi Mary that would be great if you translate this pattern for me sorry i have not got back to you had a bit of trouble with computer you can contact me at jannypanny_1965@yahoo.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hele mooie granny, ik heb er meteen een paar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hi, I tried to translate this pattern in to english and it is still not clear to me. Could someone please email me the pattern in English? hanahjleonhardt@gmail.com Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Prachtige granny square ik ben het ook aan het proberen, maar bij mij ziet het er niet zo mooi uit,een beetje slordig, moet ik juist strak haken of losjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo allemaal!
    prachtige vierkantjes zeg, ik ben ze nu ook zelf aan het haken voor een mooie sprei, Alleen nu haak ik ze dus aan elkaar.. maar ik weet niet wat ik moet doen met de hoekjes.. waar de vier hoeken van de granny's bijeenkomen daar blijft nu een klein gaatje over en 4 losse touwtjes, ik knoopte ze altijd aan elkaar maar dat staat ook zo slordig.. ik hoop dat iemand mij kan verder helpen? ik heb ook al op het internet gezocht maar ik kon niet echt iets vinden.. alvast bedankt!
    Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je al een antwoord? Want daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar..

      Verwijderen
  56. Hi, this pattern is beautiful! I would love a copy in English if you have one! newmanlouise22@gmail.com
    Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dear Louise,

      Thank you! You can find the English pattern here:
      http://www.garnstudio.com/lang/en/pattern.php?id=4495&lang=en
      On this website you can find a lot of beautiful patterns!

      Best regards,
      Liane

      Verwijderen
  57. hello, your pattern so beautiful, but i don't understand this language... can you translate this pattern in to english?? thank you :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Here you can find the English version of the pattern (Large Flower)
      http://www.garnstudio.com/lang/en/pattern.php?id=4495&lang=en

      Verwijderen
  58. Super leuk, ik ga meteen beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Thanks for this picture pattern!! I have been looking for this pattern like crazy many days on the web, and finally found your page. Now I will begin to crochet this grannysquare! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hartelijk dank voor het leuke patroon!
    Heb een kussen gemaakt met deze leuke granny.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hartelijk dank voor je leuke patroontje,ik heb zelfde kleuren vind ik erg mooi.
    Hij trekt niet krom is mooi geworden.
    Groeten Nellebelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Schitterende kleuren inderdaad, maar heb je een kleurverhouding zodat ik weet hoeveel ik van elke kleur moet kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wauw heel mooi zal het zeker proberen bedankt .

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Obrigada por compartilhar, excelentes explicações.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een mooi patroontje, ik ben er erg blij mee . Maak van de granny's een trui voor mij , met een driekwart mouw, Thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. wat een prachtig patroon. Ik ben nu bezig met de deken. Mag ik vragen hoe jij ze aan elkaar hebt gemaakt? Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik kom er helaas niet meer uit bij stap 7. 1 tot en met 6 lukken goed, maar loop helaas dus vast.
    Is er misschien een andere manier om het uit te leggen, in de hoop dat ik het wel snap? Ik haak nog niet zo lang maar vind het een hele mooie granny en wil graag een deken ervan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik kom er helaas niet meer uit bij stap 7. 1 tot en met 6 lukken goed, maar loop helaas dus vast.
    Is er misschien een andere manier om het uit te leggen, in de hoop dat ik het wel snap? Ik haak nog niet zo lang maar vind het een hele mooie granny en wil graag een deken ervan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met welk gedeelte bij stap 7 kom je niet uit? En als je naar de foto's kijkt die eronder staan, lukt het dan ook niet? Ik weet niet zo goed hoe ik het anders of duidelijker moet omschrijven.

      Verwijderen
  69. Super! Ik heb hem ook gedeeld met mijn tante. Ik ga hem nu gelijk haken. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. erg leuk :) Bedankt! En superduidelijk uitgelegd.
    Alleen ik maak het met wat dikkere wol, acryl euro bollen van de zeeman en de wiebra, en haaknaald 4.5. Het resultaat zier er wel leuk uit maar toch iets anders, iets minder strak zeg maar. Ik wil er een kussentje van maken voor op de schommelstoel en vraag mij af wat ik op de achterkant kan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Bij deze mijn eigen versie (onderin) http://navaaandehaak.blogspot.nl/2017/06/dekens-van-vierkantjes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een mooie grannysquare. Welk katoen/wol heb je hiervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Not my language at all but I think I managed to figure out how to make this gorgeous square after your great instructions and photos. Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ook ik ga deze haken het is een mooie granny's. We verwerken hem in een deken voor mijn kleindochter 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hoi Liliane
    Gekke vraag misschien maar hoe hecht je de draadjes af als je wisselt van kleurtjes?
    Knoop je eind en begindraadje aan elkaar aan de achterkant of is daar een andere manier voor :)
    Ben duidelijk een beginner merk je wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi lianne wat een mooi patroon, wil een pannelap maken dus de vraag is hoe groot is een lapje ?

    BeantwoordenVerwijderen
  77. This is such a lovely pattern in monochrome as well. I have long wanted to try it but didn't have the courage to do so off a picture.

    Now I've used the translated terminology & its very straight forward, especially with the photos.
    Thank you for sharing this beauty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een leuk patroon! Leuk van mijn Spaanse katoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. We are the provider of online football betting websites for the new generation of 2020 as well. It is a website that has a special saree unlike other isc888 ฟรีเคดิต websites that are available and have a complete system to meet your needs. You create the convenience and beauty that all members access to our website by not stopping to develop our website.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Thanks for sharing a great article.
    You are providing wonderful information, it is very useful to us.
    Keep posting like this informative articles.
    Thank you.

    Get to know about [pii_pn_8a68e8c174733080624b]

    BeantwoordenVerwijderen
  81. There are several methods to solve this error. Here is an operational fault, and you can withdraw it by following any of these methods. Some of these techniques are explained below [pii_email_e6685ca0de00abf1e4d5]

    BeantwoordenVerwijderen

  82. Here, the best feasible method to exercise to increase height connecting an exercise routine with the appropriate diet. Proper exercise assists in toning and rejuvenating your muscles, releasing the mass hormones which are effective for height gain.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. MNC companies in Noida contributed greatly to increasing the country's GDP. What do you know about how they did it? They did it by employing as many talented people as they could.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Don’t forget to add that sparkle on your big day and fly private, with Arrow Aircraft. Whether it is a grand celebration or an intimate affair, we at Arrow Aircraft offer you with affordable Aircraft Charter Services in India
    on rent. So, contact us to avail our ultimate service at an unreal price.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. The Canon printer that can be downloaded via canon.com/ijsetup page is the best wireless printer that you can connect to your device and print data smoothly. Ij.start canon CD is not the well-suited technique to use ij.start.canon installation for longer. One can canon.com/ijsetup/mg2522 install from another origin if your device is having issues in the online installation or any other.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. How to Set up Microsoft Office with Product Key at office.com/setup
    Steps to setup Microsoft Office at microsoft365.com/setup are:
    Visit www.office.com/setup and follow the on-screen instructions activation link.
    Sign in to your Microsoft account or to manage your Microsoft products’ subscription, create one.
    Enter your product key or code and click Next.
    When your account successfully associated with the key, you’ll see the page “My Office account“.
    Now, Select Install and follow the on-screen instructions.



    BeantwoordenVerwijderen
  87. This is really very impressive guide of valve selection which can be very useful and beneficial for many this topic content readers. Thanks for sharing this valve selection tips and Please keep sharing more updates like this work. Thanks and Sharing more. Australia Assignment Help - Assignment Help Adelaide - Assignment Help - Assignment Help Brisbane

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hey admin, I am really so happy for that you shared some many so helpful topics with us and Your post is so impressive and also helpful for anyone. The web site style is ideal. Thank you so much for providing such an awesome content and Please sharing some more others niche posts like this work. c plus plus assignment help - bioinformatics assignment help - pricing strategy assignment help - perl assignment help

    BeantwoordenVerwijderen
  89. How to download and install hp drivers from 123.hp.com/setup? You can download hp assistance to auto update drivers without any hadic



    Go to the Norton Utilities main window and click the how to Install norton install with product key [Antivirus]

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Go to microsoft 365 setup, then log in to your MS account. Next, type in the product key and download the application. Microsoft 365 is the most convenient method to acquire all Office software applications in a single subscription.



    BeantwoordenVerwijderen
  91. An array of add on and finishing options are available to form your custom boxes wholesale worth noticing. Custom boxes bulk is a fanatical supporter of green sustainable packaging

    BeantwoordenVerwijderen
  92. AS9100 and ISO 9001, both are international standards that cover the requirements for implementing and maintaining a Quality Management System (QMS) in your organization. AS 9100 Certification is fundamentally initiated for the aviation, aerospace and defense industries.Call +62 8111012541


    BeantwoordenVerwijderen
  93. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Hi,

    Really great article!!

    Also read about F95Zone is a similar platform that provides access to all the above-mentioned elements at a common spot. Therefore, in a short span of time F95Zone acquired tremendous response and popularity from the people around the globe.

    BeantwoordenVerwijderen

  95. canon printer setup can be done by following these steps
    Step 1: Set up the printer
    Step 2: Insert cartridges and choose a language. Step 3: Determine grids and align scanner.
    Step 4: Set up the software
    Step 5: Launch the software.
    6th Step: Connect

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hello. We provide helpful information in your life. Take a look and go.This is an impressive post. Come here and take a look at my information. Feel free to visit my website; 온라인카지노사이트

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Everything is very open with a precise explanation of the issues. It was really informative. Your website is useful. Thank you for sharing! Feel free to visit my website; 온라인카지노사이트넷

    BeantwoordenVerwijderen
  98. If more people that write articles really concerned themselves with writing great content like you, more readers would be interested in their writings. Thank you for caring about your content. Feel free to visit my website; 바카라사이트닷컴

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Impressed, I must say. I rarely come across an informative and fun blog, and without a doubt, you could hit the nail on the head with your head. Encouraging from your previous posts.
    I also wrote a very informative article based on spacebarclicker. I would like to share this article clicks per second with you. Thank you for your visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. ​Do you sustain too hard for taking the better response of your question? I am looking around to have new logic in you post. So, it would be better to get in touch with Assignment Helper service at any cost.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Cannon printer is helpful in ways like printing documents,photocopy,printing photographs. It is also used for home and office. It will also give best quality and speed.
    ij.start.cannon

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Betrouwbare nederlandse online casinos vergelijken met behulp van een top 10 overzicht kun je het beste bij online casino 2go doen

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Your thoughts inspired me a lot. So now you don't need to do much about your assignments, essays, coursework or all these as we give the best online assignment help in UAE from UAE natives. There are various companies providing assignment assistance to students across the world. They provide services at low rates so that students can easily avail their services without stressing about the payment.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. 3D Team, Australia is a company that offers effective 3D rendering service to clients even before the construction of the building based on a simple sketch or a draft model visualizing individual home or apartment. The possibility of exact design is achieved by much less effort with the introduction of 3D rendering in producing photo realistic images of whole premises.
    3d rendering
    3d architectural rendering

    3d interior designs
    3d product rendering

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Thank you Foreign visitors who wish to visit the Turkey need to apply visa to Turkey online. apply for Turkey evisa, travelers need to fill out an application form.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. It seems that people are getting attracted to your blog because of the keyword you had used in your write-up. Nice effort by you and look forward to reading your other articles. Till then you can also make your own free birth chart using Janam Kundli.

    जन्म कुंडली || Kundli milan

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Great Article. Looking great work dear, I really appreciated to you on this quality work. I would like say thanks for this post.

    I give you a better option in many printers as a canon.cpm/ijsetup printer. So how it works and what is the configuration for installing the printer. So you can visit our website.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. mcafeeeactivationcard.store

    01 Nov 2021, 2:18 AM

    norrtoncardreader.store

    Message not sent.

    bitdefendefcentralstore.store

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Thank you for putting up this fantastic blog, I enjoyed every bit of my time reading through, very insightful and educating, really appreciate your effort in sharing this. offa-poly post utme form closing date

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Electrovery is the best Car Battery Dealer in Kolkata. Buy online car batteries for any brands like Exide, Amaron and Sf Sonic at best price in howrah, hooghly and all over Kolkata.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. I am regular visitor, how are you everybody?
    This article posted at this website is in fact good
    I
    토토

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Have you ever wondered what a horoscope is? It is a document stating the positioning of planets when a native is born in this mortal world. A Kundli has a lot of info about the different specs of life, but it can be found out by getting a horoscope analysis done by an astrologer. Create janampatri by Kundli calculator/ हिंदी कुंडली सॉफ्टवेयर to know about future.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. I really enjoyed your blog Thanks for sharing such an informative post.

    Best men's hair salons in Meerut

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Thanks for sharing this post with the community! Get accurate Tamil Panchangam details for any location and date using our website.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Great! Thanks for sharing this kind of information it’s really very nice and useful for me.
    Website Designing Company in South Delhi

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Thank you for writing such a great informative article for today's modern readers. Two thumbs up for great content and interesting views.s
    anti porn crack

    BeantwoordenVerwijderen
  117. You have done great article work. Your website is extremely useful. Kindly keep us informed about your work.
    CorelDraw Graphics Suite Crack

    BeantwoordenVerwijderen
  118. hi Dear, Thank you for sharing your details and experience. I think it very good for me. Keep it up! Also May you like Free Download Album Xpress Pro Crack

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Great blog! Do you have any hints for aspiring writers? I’m hoping to start my
    own website soon but I’m a little lost on everything.
    iobit uninstaller 9.5 key

    BeantwoordenVerwijderen
  120. This is a wonderful website and I enjoy your writing style.
    I appreciate you sharing this informative post with us.
    Drawings 8 Pro Crack

    BeantwoordenVerwijderen
  121. This post is a pool of information. The readers are quite impressed after reading this impressive post.
    Babylon Pro NG Crack

    BeantwoordenVerwijderen


  122. hello sir,Really amazing work keep doing and keep spreading the information , like your post .balsamiq license key

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Great Article. Looking great work dear, I really appreciated to you on this quality work.
    palm angels clothing

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Thanks for sharing this with so much of detailed information, its much more to learn from your article. Keep sharing such good stuff.
    Moviesda

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Dear, I have recently started a website, the info you provide on this site has helped me greatly. Thank you for all of your time & work.
    Adobe Illustrator CS6 License Key

    BeantwoordenVerwijderen
  126. This site have particular software articles which emits an impression of being a significant and significant for you individual, able software installation.This is the spot you can get helps for any software installation, usage and cracked.
    zmodeler-full key

    BeantwoordenVerwijderen
  127. I finally found great post here. Thanks for the information. Please keep sharing more articles. 온라인카지노

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Wow, amazing block structure! How long
    Have you written a blog before? Working on a blog seems easy.
    The overview of your website is pretty good, not to mention what it does.
    In the content!
    Lumion 13.1 Pro Crack

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Open the browser and enter Microsoft365.com/setup in the URL bar and press Enter. Click the blue sign-in button and enter your credentials to sign in with your Microsoft account.microsoft365.com/setup You can use any account associated with any Microsoft service like XBOX, Skype, or Windows. However, if you are new to Office, click Create New Account to create a free account with Microsoft.

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Select device settings and click OK. Then choose Device Settings> LAN Settings and press “OK” button LAN Settings> Wireless Network Setup and press “OK”. ij.start.canon setupYour printer will now search for an access point. Make sure your WiFi router is turned on. Now the WiFi flash light will blink on the printer.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. The main Canon driver setup interface will appear on your screen. Before going to the next page, verify the language in which you will be using the printer control software. Therefore, to change it click on the Language tab and it will show all the available options. Select the language you recognize well,ij.start.cannon then click Next on the main screen.

    BeantwoordenVerwijderen

  132. For about 30 minutes WhatsApp web stays logged in after you close tab and once you open the web again, it will be able to access WhatsApp if your phone has an active internet connection. Such an alert is shown when someone is spying your WhatsApp through the web.The WhatsApp web activate notification means that your WhatsApp account has been logged in from another device. Usually, such notification appears when someone is spying on your WhatsApp through the web. When you do see such a notification, and if it is not you who has logged into your WhatsApp account via your laptop, then it can only mean that someone is viewing your WhatsApp.

    BeantwoordenVerwijderen
  133. This site have particular software articles which emits an impression of being a significant and significant for you individual, able software installation.This is the spot you can get helps for any software installation, usage and cracked.
    onecracks.com
    davinci-resolve-studio-full keygen
    officesuite-pro-free download
    drivereasy-pro-full License key

    BeantwoordenVerwijderen
  134. great post thanks for sharig keep up the good work juice wrld hoodie

    BeantwoordenVerwijderen
  135. This is a wonderful post, this is the best thing I have read today, for more exciting post visit my site
    Jobs In Canada for Immigrants 2022

    Uber Eats Promo Code 2022

    Smart and Reliable ways to Insurance a Car

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Great work! I have also written the article based on Morse Code thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Pretty great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to mention that I have really loved surfing around your blog posts. Great set of tips from the master himself. Excellent ideas. Thanks for Awesome tips Keep it
    crackforme.com
    Propersenter
    Audio Hijack License Key
    Xpand 2 Torrent
    AV Voice Changer Software Diamond 9.5 Crack
    Avid Media Composer Torrent
    mcAfee Torrent

    BeantwoordenVerwijderen
  138. On Vasant Panchami , AstroVed will perform a unique suite of services inclusive of a Group Fire Lab to invoke the Trifold Blessings of the Supreme Archetypes of knowledge, wisdom, and intelligence.

    BeantwoordenVerwijderen

  139. I like your all post. You have done really good work. Thank you for the information you provide, it helped me a lot. I hope to have many more entries or so from you.
    Very interesting blog.
    niubi-partition-editor-crack
    freemake-video-converter-crack-2
    xmind-8-pro Crack

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Amazing website, Love it. Visit my blogs for more information
    For more... plex.tv/link code
    For HBOMAX hbomax.com tvsignin code
    For Plex plex.tv/link code
    FOr Hbomax hbomax.com/tvsignin code
    FOr Canon printer ij.start.canon setup
    FOr disneyplus disneyplus.com login/begin

    BeantwoordenVerwijderen
  141. If you're new to HP printers, follow the setup instructions to get started with printing
    123.hp.com /
    123.hp.com/setup

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Lucky Me I See Ghosts Official Store for real fans Hoodie Shirt and more. Get save up to 50% big discounts with Fast Shipping worldwide.
    luckymeiseeghosts

    BeantwoordenVerwijderen
  143. I like your all post. You have done really good work. Thank you for the information you provide, it helped me a lot. I hope to have many more entries or so from you.
    Very interesting blog.
    avast-internet-security-crack
    4k-stogram-crack
    wtfast-crack
    restoro-crack

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Amazing website, Love it. Great work done. Nice website. Love it. This is really nice.
    For foxnews foxnews.com connect
    For HBOMaxhbomax.com tvsignin code
    For Disneyplus disneyplus.com login/begin
    For Showtime showtimeanytime.com/activate

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Thank you The foreign visitors need to apply for visa to travelling to Kenya online. That offers them fast and secure visa services. You also can check the al information regarding to visa here to get in the Kenya.

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Filmora Scrn Crack

    iZoTope RX Crack

    MAirList Home Studio Crack

    AVS Video Editor Crack

    Stardock Groupy Crack


    Thanks you for sharing. This is Very Usefull. These are brand new software!!! I'm very impress with you. Keep It Up!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Great Article. Looking great work dear, I really appreciated to you on this quality work. I would like say thanks for this post.
    Bapeoutfits

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Advertising wall painting is an excellent way to advertise a business. These services are available from a wide range of media, including outdoor signs, outdoor billboards, and digital ads. When you choose this type of advertising for your business, you'll enjoy the opportunity to create a unique visual message that will be visible from any location. This type of advertisement is effective because it will reach people walking by your business, riding their bicycles, or driving by in their cars. Contact Us: 9868946230.
    Wall painting advertising

    BeantwoordenVerwijderen
  149. I appreciate you sharing this wonderful content with us. Thanks for adding value and click on the link to apply for an India visa for us citizens. Now it is easier to apply for an e-visa to India.


    BeantwoordenVerwijderen
  150. Mast Banarasi Paan Company to build a chain of franchise outlets in most of the cities of India to ensure that delicious Banarasi Paan is made available to every customer with the same flavour, taste, quality and hygiene and we are the best paan provider in INDIA. Contact Us: 9821133481.
    family paan café

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Baby Name Numerology Calculator Online - Use Lucky Baby Name Numerology Calculator Online India to find out the names that match best with your child's Birth Number or Destiny Number.

    BeantwoordenVerwijderen
  152. This site have particular software articles which emits an impression of being a significant and significant for you individual, able software installation.This is the spot you can get helps for any software installation, usage and cracked.
    onecracks.com
    itools-crack
    wondershare-fotophire-photo-editor-crack
    likee-crack
    smadav-crack
    facebook-lite-crack
    gbwhatsapp-apk-crack

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Frog Hoodies Available in Stock. Shop now for Best Hoodie Outfits and get amazing stuff long-lasting. Free Shipping Worldwide. Big discount.

    frog hoodies

    BeantwoordenVerwijderen
  154. We take pride in giving outstanding service to every customer, and we’re overjoyed to wholesale white t shirts receive your compliments and appreciation.

    BeantwoordenVerwijderen