dinsdag 24 februari 2015

Vrolijke cirkel slinger





Alweer een hele tijd geleden kwam ik deze hele leuke gehaakte slinger tegen en stond nog altijd op mijn verlanglijstje. Er stond daar geen patroontje bij dus heb even een leuk cirkel patroontje op internet gezocht. Uiteindelijk kwam ik bij dit (Engels) patroon uit. Ik heb dit patroon gevolgd t/m toer 6 en vervolgens heb ik de cirkels aan elkaar gehaakt door middel van 3 Vaste in een ruimte. Vlak voordat de cirkels dicht waren, heb ik de vulling erin gedaan.


Onderaan heb ik een klein bloemetje en een tassel gemaakt. De tassel wil ik nog een keer vervangen en maken van borduurgaren. Dat is veel fijner garen en oogt mooier.


Zo blij met mijn nieuwe Queen Ann kastje


Dit prachtige kastje had ik op Marktplaats gevonden. Toen ik het kastje kocht, had ik al een Annie Sloan workshop gepland staan. Daar gelijk de verf gekocht en kon ik thuis aan de slag. Ik heb het kastje gewoon egaal geverfd dus niet doorgeschuurd of een oude look gegeven. Dat durfde ik nog niet aan op dit kastje. Soms krijg ik reacties of er nog een laag overheen moet omdat het net grondverf lijkt. Hahaha, mannen reacties ;-)


Ik ben een trouwe kijker van tv programma's als "Bed&Breakfast" en "Ik vertrek". Op 23 januari was er een uitzending van "Bed&Breakfast" met moeder Miny en dochter Brenda. Ze kwamen zo spontaan, sympathiek en gezellig over en ze hadden een prachtige B&B. Dus ik zei tegen mijn man, die niet mee keek, hoe mooi het er uit zag en wat voor leuke mensen dat waren. Nu had mijn man als verrassing zomaar daar een weekendje geboekt en zijn we afgelopen weekend naar Huize Peel in Raalte gegaan. En wat een aanrader!! Zo mooi en Miny zo lief. Het ontbijt was ook geweldig! Wij sliepen in de prachtige Barok kamer! We gaan daar zeker nog eens heen en dan gaan we voor de Romantische kamer. 's Middags/ 's Avonds zijn we Deventer in gegaan en wat een leuke stad is dat ook. We hebben nog wat gedronken bij De Hip. Ook heel leuk!

Het was gewoon een heeeeel leuk weekend!


20 opmerkingen:

  1. Ik vind het steeds weer een feestje om รฉรฉn van je blogposten te mogen lezen! Het is hier zo vrolijk en gezellig. De slinger is mooi gelukt, heerlijk de kleurtjes zo bij elkaar. Geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey weer terug! Leuk! en super grappig dat je net in Deventer bent geweest. Mijn woonplaats. Hoop dat je een leuke middag hebt gehad.
    groetjes!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Super vrolijk! Je kastje vind ik ook erg mooi! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt! En het programma bed en breakfest is echt super!
    Fijn dat je er zo genoten hebt! Had je de romantische suite of met alle hondekoppen?๐Ÿ˜Š
    Groetjes Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi hi ik werd al zo vrolijk van je banner!! Zo heerlijk kleurrijk! En de rest ook zo vrolijk. Je kast is ook toppie geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die slinger is leuk geworden! En het kastje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat kastje!!! Moooooooiiiii! En die banner komt daar perfect op uit.
    Ook het weekend klinkt heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi is die slinger geworden. Lekker vrolijke lentekleuren.
    En het kastje ook. Erg gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je weer 'terug' bent in blogland! Je onderzetters en de slinger zijn allebei erg mooi. Wat is het kastje ook leuk geworden, heeft weer een mooie eigentijdse look gekregen ;) Echt een meubel om trots op te zijn.
    Tot blogs!
    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de tip van de B&B! Ik denk dat ik mijn man daar maar eens mee ga verrassen als we in september een jaar getrouwd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een leuke verrassing. Moet je echt doen, is echt een aanrader!! Wij gaan daar ook zeker nog eens heen.

      Verwijderen
  11. Gorgeous! ♥ Definitely something for my to-do list. Thanks for inspiring :-). xxx Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You should take part in a contest for one of the best blogs on the web. I will recommend this site! ์นด์ง€๋…ธ์‚ฌ์ดํŠธ

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whats Happening i am new to this, I stumbled upon this I’ve discovered It absolutely helpful and it has aided me out loads. I am hoping to give a contribution & assist other users like its helped me. Great job. ์‚ฌ์„คํ† ํ† 

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It’s actually great and useful information. Thank you for sharing this useful information with us.ํ† ํ† ์‚ฌ์ดํŠธ

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The new report by Expert Market Research titled, ‘Global Gas Detectors Market Report and Forecast 2022-2027’, gives an in-depth analysis of the Global Gas Detectors Market, assessing the market based on its segments like type, communication type, end use, and regions. The report tracks the latest trends in the industry and studies their impact on the overall market. It also assesses the market dynamics, covering the key demand and price indicators, along with analysing the market based on the SWOT and Porter’s Five Forces models.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What i don't understood is if truth be told how you're now not actually a lot more neatly-liked than you might be right now. You're so intelligent. You already know thus significantly on the subject of this matter, made me individually consider it from so many varied angles. Its like women and men don't seem to be interested except it is one thing to accomplish with Woman gaga! Your individual stuffs nice. At all times maintain it up! Interesting post. I Have Been wondering about this issue, so thanks for posting. Pretty cool post.It 's really very nice and Useful post.Thanks . Actually impressed! Everything is very open as well as extremely clear information of concerns. It contains true truths. Your internet site is extremely useful. Many thanks for sharing. ๋ฉ”์ด์ €๋†€์ดํ„ฐ

    BeantwoordenVerwijderen